Onze blogpost’s
Google Adwords verandert naar Google Ads
De grootste inkomstenbron van Google is advertenties. Google heeft hiervoor verschillende tools ontwikkelt waarmee ze bedrijven mogelijkheid geven...
Inspelen op actualiteit voor uw webshop, hoe doet u dat?
Als eigenaar van uw webwinkel bent u altijd bezig om uw webshop up-to-date te houden en te vernieuwen. U bent op zoek naar nieuwe producten, maakt...
De AVG wet: wat moet ik aanpassen op mijn website?
AVG wet 2018 De AVG wet 2018: Sinds 25 mei 2018 moet uw website voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Deze nieuwe AVG wet...
Trend: de nieuwe customer journey | Klantreis verandert in razend tempo
De nieuwe customer journey Het koopproces is drastische veranderd: het is tijd voor de nieuwe customer journey. Het klantgedrag van kopers is de...
Bezoek ons bij FenExpo op 10, 11 en 12 April
Op 10, 11 en 12 april is RTM Business standhouder op de FenExpo beurs. U kunt hier uw netwerk vergroten en nieuwe contacten leggen. Bezoek ons in...
Webshop conversie: het verlaten winkelmandje
Waarschijnlijk herkent u het wel: u bekijkt de data van uw webshop en ziet dat er veel bezoekers producten in hun winkelmandje leggen, om vervolgens...
De nieuwste User Experience trends van 2018!
Inmiddels is een goede user experience (of UX) niet meer weg te denken. Keuzes maken op basis van een eigen mening is overrated. Het is belangrijk...
Nederlandse detailhandel in de lift
De Nederlandse detailhandel zit weer in de lift. Volgens de laatste cijfers van het CBS is er het afgelopen jaar 4.2% meer omgezet dan in 2016. Ook...
Facebook update: dit is wat er gaat gebeuren
Facebook heeft onlangs aangekondigd een grote update door te willen voeren. Natuurlijk hoort er bij een nieuwe update ook een aantal gevolgen. Wij...
Meta description van 160 naar 300 tekens?!
Als u onlangs iets heeft opgezocht binnen Google, zal u het misschien al hebben gezien. De meta description van een aantal zoekresultaten zijn...









