Category Archives: Optimalisatie

Leer meer over website optimalisatie in de archieven van RTM Business.

Hoe creëert u een omnichannel strategie?

Er is onlangs een rapport verschenen waaruit bleek dat 73% van de 46.000 shoppers meerdere kanalen gebruikt om een ​​aankoop te doen. Slechts 7% winkelde uitsluitend online, terwijl 20% uitsluitend in de winkel shopt. Dit is een duidelijk bewijs dat retailers steeds meer naar omnichannel-winkels moeten gaan om de klantervaring te verbeteren. Het opzetten van…
Lees verder

M-commerce vs. e-commerce

Wat is het verschil tussen m-commerce en e-commerce? Ondanks het feit dat m-commerce en e-commerce vergelijkbare doelen hebben, kopen en verkopen met behulp van internet, zijn er veel opvallende verschillen. Laten we ze eens bekijken:   Mobiliteit E-commerce staat voor elektronische handel, waarbij het winkelen via internet gebeurt. Gebruikelijk worden e-commerce-activiteiten uitgevoerd met behulp van…
Lees verder

Conversie verhogen webshop: tips & tricks!

Conversie verhogen webshop: met deze tips lukt dat! Conversie verhogen voor uw webshop? Meer conversies met uw webshop krijgen is onderdeel van een proces. Zodra uw webshop werkt begint het werk om klanten te werven en dat stopt niet. Gevonden worden in Google is een continue proces, die u wilt winnen van concurrenten om ze alvast…
Lees verder

Inspelen op actualiteit voor uw webshop, hoe doet u dat?

Als eigenaar van uw webwinkel bent u altijd bezig om uw webshop up-to-date te houden en te vernieuwen. U bent op zoek naar nieuwe producten, maakt goede productfoto’s en omschrijvingen en de bestellingen worden afgehandeld. Uiteraard probeert u de webwinkel ook zo goed mogelijk te promoten, maar hoe speelt u hierbij goed in op de…
Lees verder