Onze blogpost’s
Het effect van een goede call-to-action
Het design van websites is in de afgelopen jaren erg veranderd. Dat is maar goed ook, want het design van de website en de call-to-action is...
Boodschappen doen in kassaloze winkels?
'Kassaloze winkels' klinkt misschien als iets dat nog ver weg is, maar Amazon heeft al een kassaloos winkelsysteem. In Nederland wil Albert Heijn...
Online kleding verkopen: welk koopgedrag hebben consumenten?
Bij online kleding verkopen is inzicht in het gedrag van klanten voor elke retailer van belang. Daarom heeft het GFK gekeken naar het koopgedrag van...
Meer omzet met website: hoe doet u dat?
Meer omzet met website: dat wil elke ondernemer natuurlijk. Maar vaak weet men niet waar hij moet beginnen. Want hoe krijgen we dat voor elkaar?...
Verdwijnt de fysieke winkel voorgoed?
Verdwijnt de fysieke winkel echt voorgoed? De laatste jaren kopen consumenten steeds meer online. De cijfers van het CBS laten al jaren een groei...
Adidas legt focus op e-commerce
Adidas is al jaren een grote naam in de sportkleding branche. Recentelijk heeft de Adidas Group besloten om de strategie te veranderen. Ze gaan de...
Pagespeed: ondergeschoven kindje van zoekmachine optimalisatie
Het eerste waar u misschien aan denkt als u aan zoekmachine optimalisatie (SEO) denkt, is het gebruik van de juiste zoekwoorden om goed gevonden te...
Beperkte groei in winkelverkopen
Beperkte groei in winkelverkopen In Nederland is sprake van beperkte groei in winkelverkopen. De winkelverkopen waren afgelopen augustus slechts...
Online bestedingen groeien in eerste helft 2016 met 17% naar 9,53 miljard euro
Online bestedingen zijn dankzij de recente faillissementen van onder andere V&D extra gegroeid. Dit verklaart Thuiswinkel Markt Monitor, het...
Meer Nederlanders shoppen online
In 2015 kocht maar liefst 71% van de Nederlanders online. Dit aantal is in de afgelopen 10 jaar meer dan verdubbeld. Nederland staat hiermee in de...








